نمایندگی لپ تاپ ایسر (Acer)

نمایندگی ایسر در راستای اهداف مشتری مدارانه ی خود، قوانین و مقرراتی را اجرا می نماید. در تمامی آن ها اصل احترام به حقوق مشتریان در نظر گرفته شده است. این نمایندگی شرایطی را فراهم نموده است که ارائه ی خدمات به بهترین نحو ممکن انجام گردد.

مشتری‌مداری و جلب رضایت یکی از اهداف مهم نمایندگی ایسر میباشد. نمایندگی ایسر، نقش اصلی را در اجرای این اهداف ایفا می کند. در سال‌های اخیر انواع بنگاه‌های اقتصادی، از شرکت‌های کوچک تازه‌ تاسیس تا شرکت‌های فراملیتی، به اهمیت رضایت مشتری پی‌برده‌اند. همگی آنها به خوبی درک کرده‌اند که حفظ مشتریان ، جذب مشتریان جدید را به همراه خواهد داشت.

این مهم امروزه تا آنجا پیش رفته است که برای بنگاه‌های اقتصادی فعال در بخش خدمات عمومی، رضایت و حفظ مشتریان خود معیاری تعیین کننده در میزان موفقیت آنها شده است. مشتری مداری، مهم ترین رکن در استقبال کاربران از نمایندگی ایسر است. مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها و اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان.

ویژگی های نمایندگی ایسر (Acer)

نمایندگی ایسر ویژگی هایی دارد که به واسطه آنها در میان کاربران شناخته شده است. پیش از هر چیز باید بدانید که این مرکز از حضور مجرب ترین تکنسین های تعمیرات بهره می برد. این مسئله موجب شده که ترمیم انواع لپ تاپ، آل این وان، موبایل، تبلت، مانیتور و سایر تولیدات برند ایسر در نمایندگی مجاز acer با بالاترین سطح کیفی انجام شود.

استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات یدکی اورجینال و با کیفیت، دیگر ویژگی نمایندگی رسمی ایسر به شمار می رود. از این موارد گذشته، تعهد کاری بالا، مسئولیت پذیری، حسن اخلاق در پاسخگویی به مشتری، رعایت اصول و ارکان مشتری مداری، پاکسازی قطعات و بخش های مختلف دستگاه ها در حین تعمیر، انجام مراحل تعمیر با استفاده از فناوری ها و روش های نوین و مواردی از این دست نیز دیگر خصوصیات نمایندگی رسمی ایسر به شمار می روند.

نمایندگی مجاز ایسر

مدیریت نمایندگی ایسر همواره در تلاش بوده است تا روند خدمات رسانی به تمامی هموطنان عزیزمان را تسهیل نماید. شعب مختلف نمایندگی مجاز ایسر در شهرستانها نیز در راستای تحقق همین هدف راه اندازی شده اند. کاربران محترمی که ساکن تهران نبوده و نیاز به دریافت خدماتی در زمینه فروش یا تعمیرات هریک از انواع لپ تاپ، تبلت، آل این وان، پروژکتور، موبایل، دسکتاپ و … ایسر خود دارند، می توانند به شعب شهرستان این نمایندگی مراجعه نموده و از خدمات و سرویس های مورد نیاز خود بهره مند گردند.

شعب شهرستان نمایندگی acer نیز همچون شعبه تهران، از تجهیزات مدرنی برخوردار بوده و کارکنان بخش های فروش و تعمیرات آنها، تجربه و مهارت لازم برای انجام اقدامات مختلف را دارا می باشند. لازم است بدانید که می توانید از طریق نمایندگی ایسر در شهرستان ها، دستگاه مورد نظرتان را به تهران ارسال کرده و پس از تعمیر کامل، آن را بدون هیچ ایرادی تحویل بگیرید.

  • خدمات نمابندگی Acer
  • تعمیر و رفع عیوب پروژکتور ایسر
  • تعمیر و رفع عیوب مانیتور ایسر
  • تعمیر و بازیابی موبایل ایسر
  • تعمیرو رفع عیوب مشکلات تی وی مانیتور ایسر
  • تعمیرات آل این وان ایسر
  • ارائه ی انواع لوازم جانبی محصولات ایسر
  • تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه ی اورجینال و با کیفیت در نمایندگی ایسر

خدمات پس از فروش ایسر

خدمات پس از فروش یک رکن مهم و اساسی است که بسیاری از مراکز فروش آن را نادیده می گیرند. ارائه این خدمات، کاربران پس از خریداز سوی نمایندگی پشتیبانی شده و سرویس های مورد نظرشان را دریافت می کنند. نمایندگی ایسر با بهره گیری از سالها تجربه ای که در حوزه فروش دارد، مفتخر است که خدمات پس از فروش را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

همکاران ما  فروش را پایان کار ندانسته و در تلاشند کاربران عزیز را پس از دریافت راهنمایی کنند. عمده خدمات پس از فروش ایسر شامل: نصب و راه اندازی دستگاه، رفع ایرادهای عملکردی، ارائه مشاوره های تعمیراتی و تعمیرات تخصصی می گردد. نکته دیگر این که ارائه خدمات پس از فروش، به نوعی نشان دهنده اصل بودن کالا و خدمات نیز می باشد

پیام بگذارید