نمایندگی لپ تاپ ایسر (Acer)

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. نمایندگی Acer در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های Acer است. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند.

با توجه به پرفروش بودن برخی تولیدات Acer نظیر لپ تاپ ها، تبلت ها، آل این وان و تبلت های ایسر، بخش عمده فعالیت نمایندگی Acer بر ارائه خدمات مرتبط با این محصولات متمرکز گشته است و کاربران این تولیدات می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسر تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. نمایندگی Acer امکانات خویش را همگام با موفقیت ‌های اخیر کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌ های نوین و طراحی ‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران محصولات Acer را کسب نماید.

خدمات نمایندگی Acer

نمایندگی رسمی ایسر با هدف مشتری مداری کلیه خدمات تعمیراتی را ارائه می کند. تمامی سرویس های مرتبط با تعمیرات محصولات Acer در واحد هایی مجزا ارائه می شوند. واحد های تعمیراتی اسیر در نمایندگی Acer به شرح زیر خدمات ارائه می کنند. کلیه خدمات نمایندگی Acer با حمایت مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود.

تعمیرات لپ تاپ Acer

تعمیرات لپ تاپ به دلیل پیچیدگی های این دستگاه لازم است توسط متخصصان انجام شود. رایج ترین عیوب لپ تاپ ها عبارت است از : شکستگی لولای لپ تاپ ، آسیب دیدگی مادربرد لپ تاپ ، روشن نشدن لپ تاپ ، روشن نشدن نمایشگر لپ تاپ ، هنگ کردن های پی در پی ،  کند شدن سیستم و…  . تمامی این عیوب با مراجعه به واحد تعمیرات لپ تاپ قابل تعمیر می باشند. متخصصان واحد تعمیر لپ تاپ با تمامی بخش های نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ آشنا بوده و با عیب یابی های دقیق کلیه ی اشکالات دستگاه را برطرف می کنند. تعویض قطعات فرسوده ی لپ تاپ با نمونه های اصلی یکی دیگر از خدماتی است که در نمایندگی ایسر ارائه می شود.

برخی از خدمات نمایندگی Acer

  • بازدید کارشناس تعمیر جهت بررسی و عیب‌یابی
  • ارائه تمامی خدمات پس از فروش محصولات ایسر
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تأمین و فروش کلیه مواد مصرفی در دستگاه‌های Acer و قطعات یدکی اصلی
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد آل این وان ایسر
  • فروش تمامی محصولات Acer همراه با گارانتی صحت کالا و خدمات پس از فروش
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع آل این وان ایسر
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع آل این وان Acer
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک آل این وان ایسر (مکانیکی و الکترونیکی)… سیلندر، برد، رفع بدسکتور
  • تأمین تمامی قطعات بدنه، قابهای LCD و کی‌بورد، قاب زیر دستگاه. انواع فلت و بوردها، انواع قطعات داخلی و نیز لوازم جانبی مثل باتری و آداپتور در نمایندگی Acer
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع آل این وان ایسر (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )

تعمیرات تخصصی لپ تاپ Acer

نمایندگی تعمیرات تخصصی ایسر برای ارائه کلیه خدمات مربوط به لپ تاپ های Acer کاملا آماده است. این نمایندگی با حضور متخصصین و متخصصان برتر لپ تاپ، روند خدمات دهی را آسان و ساده کرد. همه ما می دانیم که لپ تاپ ها امروزه بخشی از خانواده ما هستند. وظایف تعریف شده بسیاری دارند که حتی کوچکترین نقص می تواند روند زندگی ما را فلج کند. به همین دلیل نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر برنامه ویژه ای را برای کاربران خود تهیه کرده و قصد دارد بهترین ها را در اختیار آنها قرار دهد.

هنگام خرید کالایی از نمایندگی های معتبر ، اطمینان  بیشتری نسبت به ضمانت های دریافتی از نمایندگی خواهید داشت. مخصوصاً کالاهایی که قیمت بالاتری دارند.  اعتبار 40 ساله این برند که نتیجه تلاش مداوم هزاران نفر است که هر یک به نوبه خود کمک ویژه ای به این موفقیت ها کرده اند.

پیام بگذارید