تعمیرات مانیتور ایسر

تعمیرات مانیتور ایسر
تعمیرات مانیتور ایسر یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات مانیتور است که به پشتوانه مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مرکز در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. با وجود تجهیزات پیشرفته و هوشمند در مرکز تعمیرات مانیتور ایسر امکان تعمیر، ترمیم و تعویض تمامی قطعات مانیتورهای ایسر فراهم شده است. مهندسان و کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات مانیتور ایسر با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در تمامی مانیتورهای ایسر هستند. دیگر واحدهای تعمیرات مانیتور در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

تعمیرات مانیتور ایسر در کرج
فرقی نمی‌کند که از مانیتور سامسونگ استفاده می‌کنید یا مانیتور ال جی، ایسر، سونی، ایسوس و…. با هر مشکلی که در مانیتور خود مواجه شده باشید، می‌توانید از خدمات تعمیرات مانیتور ایسر که به کاربران ارائه داده می‌شود، استفاده کنید. این مرکز در کرج شعبه دارد که آدرس دقیق آن‌ها در صفحه اصلی سایت قید شده است که درصورت بروز مشکلی برای مانیتورتان می‌توانید با مراجعه حضوری از خدمات آن استفاده کنید.

مرکز تعمیرات مانیتور ایسر
منتهی اگر فرصت ندارید تا به صورت حضوری به مرکز تعمیرات مانیتور مراجعه کنید، می‌توانید از خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محل استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس، تنها کافیست که درخواست خود را در همین وب سایت ثبت کنید. کارشناس مربوطه بعد از ثبت درخواست شما به آدرس موردنظرتان اعزام شده و مانیتور معیوب شده را از شما تحویل می‌گیرد. سپس آن را به واحد تعمیرات مرکز تی وی مانیتور انتقال داده و پس از تعمیرات تخصصی مانیتور، این دستگاه را در درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

رفع مشکل سوختگی پیکسل در مانیتور
مانیتورها از پیکسل های زیادی تشکیل شده اند که نمایانگر تصاویر مختلف در دستگاه هستند. در این میان همواره امکان دارد یکی از پیکسل های مانیتور پس از استفاده ی چندین ساله از دستگاه در اثر عوامل مخربی چون آب خوردگی دچار ناکارآمدی شود. پیکسل مرده توسط نقطه ی سیاه رنگی در مانیتور ظهور می یابد. در واقع هر پیکسل مرده یک نقطه سیاه در مانیتور است که دیگر روشن نشده و در قالب یک مربع تیره رنگ شکل می گیرد.

تعمیرات مانیتور ایسر

پیکسل های گیر کرده نیز همچون پیکسل های مرده از حرکت و فعالیت اصلی خود دور خواهند ماند؛ با این تفاوت که این بار شاهد یک مربع با رنگی خاص در مانیتور هستید. در چنین مواقعی اگر امکان تعمیر پیکسل مانیتور وجود نداشته باشد، لازم است پنل به طور کلی تعویض گردد. نمایندگی تعمیرات مانیتور ایسر قادر به رفع مشکلات پیکسل های مانیتور در مدت زمان کوتاهی می باشد.

تعمیر پنل مانیتور
پنل بخش اصلی مانیتور است که به تنهایی چیزی حدود 60 تا 70 درصد ارزش مانیتور را شامل می شود. اکثریت قریب به اتفاق پنل های بکاررفته در مانیتورهای امروزی بسیار آسیب پذیر هستند تا آنجا که یک ضربه کوچک می‌تواند خسارت های جبران ناپذیری به آنها وارد کند. خرابی پنل در حالت های مختلفی روی می دهد. بهم ‌ریختگی رنگ ها و تصاویر، وجود نقاط رنگی روی صفحه نمایش، خط خوردگی و شکستگی پنل، قطع و وصل شدن تصویر و وجود خطوط افقی روی پنل، برخی از مهم ترین خرابی‌هایی است که ممکن است برای این بخش روی دهند.

مشکلات مانیتور ایسر
مانیتور ها سیستم های بسیار حساسی هستند که تحت تاثیر کوچکترین بی احتیاطی های کاربران دچار مشکل می شوند. به طور کلی سیستم ساختاری مانیتور ها ظریف و بسیار حساس می باشد که به همین دلیل زودتر دچار آسیب دیدگی می شوند. از رایج ترین مشکلات مانیتور ها می توان به دو نیم شدن تصویر، سوختگی پیکسل ها، که باعث کم نور و پر نور شدن برخی از قسمت های مانیتور می شود، روشن نشدن مانیتور، شکستگی و ضرب خوردگی ال سی دی، قطع اتصال کابل های وصل شده به مانیتور و… اشاره کرد. نفوذ مایعات به مانیتور ها یکی از رایج ترین خطراتی است که سالم بودن این دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و کارکرد آن را با مشکل رو به رو می کند.

تمامی مشکلات ذکر شده توسط متخصصان حاضر در مرکز رسمی تعمیرات مانیتور ایسر قابل حل می باشند. به یاد داشته باشید قطعات مانیتورها بسیار حساس بوده و در صورتی که آسیب دیدگی آن ها در اولین فرصت برطرف نشود مشکلات بسیاری را برای دستگاه و کاربر به وجود می آورد. همچنین تعویض قطعات انواع مانیتور در برند های گوناگون نیز در این واحد انجام می شود.

تعمیر مانیتور Acer
نمایندگی رسمی ACER در واحد تعمیر مانیتور Acer، مرکز فوق تخصصی تعمیر مانیتور Acer، با بیش از ۲۰ سال تجربه، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر مانیتور Acer، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیر مانیتور Acer اعلام میدارد. این واحد با بهره گیری از تجربه ۲۰ ساله در امر تعمیر سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیر سخت افزاری مانیتور را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دهد.

خدمات تخصصی تعمیر مانیتور Acer
ارائه خدمات تخصصی تعمیر مانیتور Acer ، تعمیر LED ایسر و تعویض LCD و LED ایسر( مانیتور Acer)
تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات و …