نمایندگی رسمی ACER

دفتر مرکزی ایسر در تایوان قرار دارد و یک شرکت چند ملیتی و الکترونیکی تایوانی است. ایسر انواع مختلفی از دستگاه های الکترونیکی مانند تبلت ، لپ تاپ ، رایانه رومیزی ، دستگاه ذخیره سازی ، تلفن های هوشمند و غیره را تولید می کند.

ایسر در درجه اول با لپ تاپ های سری Acer Aspire شناخته می شود. این خط تولید در بازارهای خانگی گاه به گاه و مشاغل کوچک قرار دارد. مدل های متعددی از لپ تاپ های Acer Aspire شامل درایو های Blu-ray و صفحه نمایش های مقاوم در برابر آب هستند. در زیر لیستی از انواع مختلف مدل های Acer Aspire وجود دارد:

ایسر همچنین لپ تاپ هایی را برای بازی و ویرایش سنگین تولید می کند. لپ تاپ های مخصوص بازی و رایانه های رومیزی ساخته شده توسط ایسر تحت عنوان محصولات Acer Predator مارک می شوند. سری رایانه های گیمینگ Acer Predator با سایر شرکت های رایانه ای مخصوص بازی مانند Alienware ، Dell’s G Series ، HP’s Omen ، Lenovo’s Legion و Asus ROG Series رقابت می کند.

از سال 2016 ، ایسر همچنین با خط تولید Acer Swift خود وارد بازار اولترابوک شده است. این سری از لپ تاپ ها لپ تاپ های فوق العاده قابل حمل Acer است و از مدل های Swift 1 ، 3 ، 5 و 7 تشکیل شده است.