نمایندگی لپ تاپ ایسر (Acer)
نمایندگی ایسر در راستای اهداف مشتری مدارانه ی خود، قوانین و مقرراتی را اجرا می نماید. در تمامی آن ها اصل احترام به حقوق مشتریان در نظر گرفته شده است. این نمایندگی شرایطی را فراهم نموده است که ارائه ی خدمات به بهترین نحو ممکن انجام گردد.
مشتریمداری و جلب رضایت یکی از اهداف مهم نمایندگی ایسر میباشد. نمایندگی ایسر، نقش اصلی را در اجرای این اهداف ایفا می کند. در سالهای اخیر انواع بنگاههای اقتصادی، از شرکتهای کوچک تازه تاسیس تا شرکتهای فراملیتی، به اهمیت رضایت مشتری پیبردهاند. همگی آنها به خوبی درک کردهاند که حفظ مشتریان ، جذب مشتریان جدید را به همراه خواهد داشت.
این مهم امروزه تا آنجا پیش رفته است که برای بنگاههای اقتصادی فعال در بخش خدمات عمومی، رضایت و حفظ مشتریان خود معیاری تعیین کننده در میزان موفقیت آنها شده است. مشتری مداری، مهم ترین رکن در استقبال کاربران از نمایندگی ایسر است. مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها و اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواستهها و نیازهای مشتریان.