َتعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر

تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر
ایسر، یک شرکت سخت افزاری و الکترونیکی چند ملیتی تایوانی، ششمین فروشنده تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر

بزرگ رایانه های شخصی در جهان است. با شرکت تابعه استرالیایی خود، یعنی Acer Computer Australia، جای تعجب نیست که بسیاری از کاربران تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر خرید کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ های Acer را انتخاب کنند.

تعمیرات لپ تاپ ایسر
اگر شما دارای سیستم های رایانه ای ایسر هستید و به متخصص نیاز دارید، راه اندازی مجدد رایانه تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر اینجا است تا به شما خدمات دهد. هنوز نیازی به خرید رایانه کاملاً جدید ایسر نیست! بگذارید ابتدا کارشناسان ما نگاهی به لپ تاپ ایسر شما بیندازند و ما یک راه حل درست، جامع و مقرون به صرفه برای تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر به شما ارائه خواهیم داد که به مراتب ارزان تر از خرید یک راه حل جدید است. ما تضمین می کنیم که در هر مکان از کرج در مورد خدمات یا تعمیرات ایسر که به آن نیاز دارید به شما کمک خواهیم کرد.

تعمیر جک DC لپ تاپ ایسر
تعمیر جک Acer DC – آیا لپ تاپ شما فقط با باتری کار می کند؟ آیا DC Jack شما احساس شلی می کند؟ ما جک های DC را بهتر از سازندگان ایسر تعمیر می کنیم. صرف نظر از اینکه رایانه ایسر دارید، ما آن را برای شما برطرف خواهیم کرد.

تعمیر مادربرد دسکتاپ ایسر
مادربردهای رایانه ای تقریباً همه چیز را کنترل می کنند. اگر مشکوک هستید که تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر دستگاه شما از نظر مادربرد مشکل دارد ، با Reboot Computer Repairs Brisbane تماس بگیرید و از تکنسین های متخصص ما مادربرد خود را بررسی کرده و آن را تعمیر کنید. تعمیر اغلب ارزان تر از خرید تعمیر جدید است.

َتعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر

تعویض LCD شکسته لپ تاپ ایسر

تعمیر و تعویض LCD Acer – تصاویر سوسو می زنند؟ صفحه شکسته؟ نور پس زمینه مرده؟ خطوط روی صفحه ظاهر می شوند؟ آیا مانیتور LCD Acer فاقد بلوک یا اطلاعاتی است ، سطح خراشیده ای دارد یا اصلاً قادر به عملکرد نیست ، نگران نباشید! راه اندازی مجدد رایانه تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر می تواند آن را برای شما حل کند. ما بهترین تعمیرات کامپیوتر ایسر را در ایسر ارائه می دهیم.

تعمیر صفحه کلید ایسر

تعمیر و تعویض صفحه کلید لپ تاپ ایسر – کلیدهای گمشده یا غیرفعال؟ مایعات ریخته شده؟ ممکن است زمان تعویض صفحه کلید فرا رسیده باشد. با ما تماس بگیرید و تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ما در خدمت شما خواهیم بود! راه اندازی مجدد رایانه تعمیرات ایسر بهترین تعمیرات صفحه کلید ایسر را در ایسر ارائه می دهد.

تعمیر پد لمسی یا تاچ پد ایسر

تعمیر و تعویض پد لمسی ایسر – آیا در کنترل مکان نما مشکل دارید؟ صفحه لمسی اصلاً کار نمی کند؟ لپ تاپ خود را برای ما بیاورید و از تکنسین های ما بخواهید مشکل را بررسی کنند. برای تعمیرات لپ تاپ ایسر نیازهای پد لمسی یا پد لمسی خود ، با Reboot Computer Repairs Brisbane تماس بگیرید.

جایگزینی اینورتر ایسر

تعمیر اینورتر ایسر – آیا صفحه نمایشگر Acer LCD شما سوسو می زند و تصویری ضعیف نشان می دهد؟ ممکن است اینورتر نور پس زمینه Acer شما مشکلی داشته باشد. راه اندازی مجدد رایانه تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر می تواند روشنایی و نمایشگر LCD شما را مانند جدید بودن اصلاح و بازیابی کند.

سایر تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر
لپ تاپ ایسر روشن نمی شود
صفحه LCD لپ تاپ ایسر بسیار کم نور یا تاریک است
فقط در مانیتور خارجی قابل مشاهده است اما در صفحه LCD لپ تاپ acer قابل مشاهده نیست
صفحه LCD لپ تاپ ایسر روشن نیست
صفحه LCD لپ تاپ ایسر شکسته است
مشکل نور پس زمینه یا اینورتر لپ تاپ ایسر
مشکل پردازنده گرافیکی یا کارت گرافیک لپ تاپ ایسر و نمایشگر تحریف شده
تعمیر گرمای زیاد لپ تاپ ایسر

تعمیرات منبع تغذیه لپ تاپ ایسر
تعویض لولای شل یا شکسته ایسر
تعویض لامپ Acer LED و CCFL
ارتقا drive و جایگزینی درایو نوری لپ تاپ ایسر (DVD-RW – مشعل های DVD)
ارتقا حافظه ایسر
تعویض قطعات پلاستیکی شکسته یا ترک خورده ایسر (روکش های LCD و پایه)
ترمیم مایعات ایسر (کولا ، آب ، قهوه ، چای ، شراب و غیره)
پاک سازی گرد و غبار و ذرات داخلی ایسر
تعمیرات مادربرد سطح اجزای ایسر
پاکسازی درایو ایسر
تعمیر سیستم عامل ایسر
تعویض قطعات معیوب ایسر
سایر تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر در کرج
خدمات پشتیبان گیری از اطلاعات و پرونده لپ تاپ ایسر
انتقال داده ها به هارد دیسک جدید یا لپ تاپ جدید ایسر
راه حل هایی برای لپ تاپ های ایسر که کند کار می کنند
راه حل ها و تعمیرات صفحه های آبی مرگ (BSOD) و علائم یخ زدگی
نصب درایور لپ تاپ ایسر
ایسر مدام خراب می شود

حذف ویروس و بدافزار Acer – اگر رایانه Acer شما هرگز در آن ویروس یا بدافزار داشته است ، با ما تماس بگیرید یا از کارگاه ما دیدن کنید و بلافاصله سیستم رایانه شما را پاکسازی خواهیم کرد. ما در زمینه حذف نرم افزارهای مخرب ، پنجره های بازشو آزار دهنده ، باج افزار ، Trojans و انواع نرم افزارهای جاسوسی تخصص داریم. برای جزئیات بیشتر می توانید سرویس حذف ویروس و بدافزار اختصاصی ما را برای انواع لپ تاپ بررسی کنید.

ارتقا رایانه رومیزی و لپ تاپ ایسر – ما می توانیم با تعمیرات تاچ پد لپ تاپ ایسر سازگاری کامل بر روی مدل فعلی خود ، ارتقا software نرم افزاری و سخت افزاری را برای محصول Acer شما انجام دهیم. خدمات اختصاصی ارتقا ما تضمین می کند که رایانه شما برای بهینه سازی و سرعت بخشیدن به عملکرد خود ، به جدیدترین نرم افزار و سخت افزار پشتیبانی شده به روز می شود.

راه اندازی اینترنت و شبکه ایسر – ما خدمات گسترده ای در اینترنت و شبکه ایسر را ارائه می دهیم از جمله:

مشکلات اتصال Wi-Fi
امنیت اینترنت
مشکلات کلی شبکه
نگهداری سرور
تنظیم ایمیل
راه اندازی شبکه
راه اندازی سرور
نصب شبکه بی سیم و بی سیم
بازیابی اطلاعات و پرونده ها – پرونده های خود را در رایانه Acer خود گم کرده اید؟ سرویس ما می تواند در بازیابی پرونده های شخصی ، داده ها ، سیستم و حتی رمز ورود رایانه فراموش شده به شما کمک کند.