تعمیر پروژکتور ایسر
نمایندگی تعمیر پروژکتور ایسر ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازسازی، تعمیر، بازیابی، سرویس و گردگیری پروژکتورهای ایسر موجود در بازار است. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی پروژکتورهای NEC، ایسر، کانن، پاناسونیک و … را شامل می گردد.

نمایندگی تعمیر پروژکتور ایسر
نمایندگی تعمیرات ایسر در راستای ارائه‌ برترین خدمات کیفی مرتبط با این دستگاه به همکاران و هموطنان، بنیان کار خود را بر استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین ابزارآلات موجود جهانی در زمینه تعمیر پروژکتور ایسر نهاده است. ابزارآالات موجود در نمایندگی تعمیرات توسط گروهی از مجرب‌ترین و متخصص‌ترین مهندسان حوزه‌ سرویس و تعمیر خریداری شده‌اند.

این تجهیزات با ورود مدل‌های جدیدِ پروژکتور ایسر به بازارهای جهانی، به‌روز و آپدیت می‌شوند تا کادر فنی این مرکز ابزار‌های سازگار و متناسب جهت تعمیر هر دستگاه را در اختیار داشته باشند.

از سویی دیگر متخصصان این مرکز، ملزم به حضور در دوره‌های تخصصی می‌باشند که از سوی مدیریت این مرکز جهت به‌روز رسانی اطلاعات کادر فنی در سیکل‌های مشخص برگزار می‌گردند. تمامی این فعالیت‌ها از آن روی صورت می‌گیرد که امروزه عملیات تعمیر پروژکتور ایسر، به سبب به‌کارگیری فن‌‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته در این دستگاه‌ها، نیازمند حضور متخصصان و کارشناسانی مجرب و کارآزموده می‌باشد.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات پروژکتور منحصر به برند خاصی نیست و کاربران می توانند خدمات مورد نیاز خویش را صرف نظر از مدل و نوع پروژکتور ایسر، با مراجعه به این مکان دریافت نمایند. جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات نمایندگی تعمیرات ایسر، ساختار درونی خویش را به پارتهای متعددی تقسیم نموده و در هریک از آنها سرویس های مرتبط با یک دستگاه را به کاربران ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیر پروژکتور ایسر واحدهای تعمیر تخصصی انواع پروژکتور ایسر را با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیر سخت افزاری انواع پروژکتور ایسر را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

تعمیر ویدئو پروژکتور ایسر
تعمیر ویدئو پروژکتور ایسر از دیگر خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و حضور زبده ترین کارشناسان تعمیر، محدود به نوع خاصی از این دستگاه نیست و پشتیبان تمامی پروژکتورهای جیبی ایسر، چندرسانه ای، خانگی و پروژکتورهای بزرگ ایسر (مورد استفاده در سمینارها و همایش ها) می باشد.

کاربران گرامی این محصول می توانند در صورت بروز هر گونه اختلال و ایراد در عملکرد این دستگاه به مرکز تعمیر ویدئو پروژکتور ایسر مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با صبر و شکیبایی شما را در جریان تمامی اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای مورد نیاز جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند. (اکیداً توصیه می شود که پیش از تحویل دستگاه به یک مرکز از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کرده و کیفیت خدمات ارائه شده در آن را بررسی نمایید).

تعمیر پروژکتور ایسر و اخبار این حوزه
دستگاه‌های ایسر عموماً با هر کیفیتی که ساخته شوند با گذشت عمر مفید نیازمند تعمیر و ترمیم خواهند گشت، در این میان نکته شایان توجه آن است که در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی در هریک از دستگاه‌های پروژکتور ایسر می‌بایست این دستگاه ها تنها در مراکز مجاز تعمیرات بازیابی و تعمیر گردند.

این هشدار از آن‌روست که مشاهده شده، برخی از تعمیرات انجام گرفته در مراکز غیرمجاز، منجر به خرابی کامل دستگاه گردیده و امکان تعمیر آن را به طور کلی از میان برده است.

بعلاوه مشاهده شده که در بسیاری از این مراکز، قطعات پروژکتور ایسر بی‌هیچ دلیلی با قطعات فِیک و تقلبی تعویض می‌گردد؛ این در حالی است که گاهاً نیازی به تعویض قطعه نبوده و دستگاه قادر به ادامه‌ی کار با همان قطعات اورجینال بوده است. به منظور پیشگیری از چنین رویدادهایی، بهتر است در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی، دستگاهِ خود را جهت تعمیر به مراکز و نمایندگی‌های مجاز تعمیرات و سرویس ایسر بسپارید.

کاربران این محصولات می توانند صرف نظر از برند دستگاه خویش به نمایندگی پروژکتور مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات دانش تعمیرات را با حضور در دوره ‌های تخصصی تعمیرات پروژکتور و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و در ادامه دانش و مهارت فنی آنان با برگزاری آزمونهای متعدد از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است؛

با توجه به سطح بالای تخصص و تجهیزات موجود در نمایندگی تعمیرات به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر ایسر می‌باشند.