نمایندگی Acer

نمایندگی Acer جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. نمایندگی Acer در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات Acer و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های Acer است. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی Acer مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند.

با توجه به پرفروش بودن برخی تولیدات Acer نظیر لپ تاپ ها، تبلت ها، آل این وان و تبلت های ایسر، بخش عمده فعالیت نمایندگی ایسر بر ارائه خدمات مرتبط با این محصولات متمرکز گشته است و کاربران این تولیدات می توانند با مراجعه به نمایندگی Acer تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. نمایندگی Acer امکانات خویش را همگام با موفقیت ‌های اخیر کمپانی Acer – در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌ های نوین و طراحی ‌های منحصربه‌فرد،  توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران محصولات Acer را کسب نماید.

خدمات نمایندگی Acer

نمایندگی رسمی Acer با هدف مشتری مداری کلیه خدمات تعمیراتی را ارائه می کند. تمامی سرویس های مرتبط با تعمیرات محصولات Acer در واحد هایی مجزا ارائه می شوند. واحد های تعمیراتی Acer در نمایندگی Acer به شرح زیر خدمات ارائه می کنند. کلیه خدمات نمایندگی ACER با حمایت مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود.

  • مشاوره‌های پیش از خرید محصولات Acer
  • ارائه اطلاعات در زمینه نقاط ضعف و قوت هر یک از تولیدات Acer
  • تست کامل هارد لپ تاپ از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد
  • معرفی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصولات گوناگون Acer
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در آل این وان Acer
  • بازسازی ویندوز اورجینال، نصب درایورهای اورجینال و نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • مقایسه‌ی قیمت‌ هر محصول با برندهای هم‌تراز و هم‌رده‌ی آن در صورت درخواست مشتری
  • در اختیار گذاشتن بروشورهای هر محصول که حاوی مشخصات فنی و شیوه‌ی عملکرد هر محصول می‌باشند
  • تعمیرات لپ‌تاپ، تبلت، کامپیوتر، آل این وان ، برد و تعویض انواع پورت و چیپست. به صورت تخصصی و با تجهیزات پیشرفته
  • تست کامل قطعات الکترونیکی لپ‌تاپ و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت‌ها / خازن‌ها / دیودها / ترانزیستورها / فت‌ها و … ) در مرکز تعمیرات Acer
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش آل این وان Acer به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …

 

نمایندگی Acer و واحدهای تخصصی تعمیرات Acer

نمایندگی Acer با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز در تلاش است. تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه های Acer ارائه نمایند. تخصیص واحدهای تخصصی تعمیرات Acer به هر یک از دستگاه ها و تولیدات Acer سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد. به نحوی که تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی Acer و مراجعه به پرات مرتبط با دستگاه خویش. تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید. مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی Acer به ساختار تمامی محصولات ایسر تسلط داشته. توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی Acer بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با پارت های موجود در نمایندگی Acer و خدمات تخصصی ارائه شده. در هر کدام از آنها به بخش زیر مراجعه نمایند.

پیام بگذارید