تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر
بهتر است بدانید که تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر در کرج سیستم بسیار حساسی دارد. یکی از اصلی ترین قطعه هایی که حساس تر می باشد بخش ال سی دی لپ تاپ می باشد؛ چرا که در اثر وارد شدن کوچکترین ضربه ای این صفحه از بین می رود و باید تعویض گردد.

تعویض ال سی دی لپ تاپ
تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر در کرج از خدماتی است که در واحد اختصاصی لپ تاپ ایسر ارائه می شود. همه ما به خوبی می دانیم که ال سی دی لپ تاپ در حقیقت پل ارتباطی کاربر با دستگاه است؛ در صورت خرابی این قطعه حتما تعویض LCD لپ تاپ ایسر به شرط سالم بودن سایر قطعات، عملا امکان استفاده از لپ تاپ به صفر می رسد و به دستگاهی بلا استفاده تبدیل می شود.

اختلال در ال سی دی لپ تاپ در کرج
به همین دلیل است که همه کاربران به محض مشاهده کمترین اختلال در LCD لپ تاپ که روند استفاده از دستگاه را با مشکلات و اختلالات جدی روبه رو کند، به سرعت به دنبال مرکزی معتبر برای تعویض LCD لپ تاپ ایسر می گردند تا خدماتی مطمئن و امن را دریافت کنند و کارایی ایده آل لپ تاپ ایسر را همچمون سابق دوباره تجربه کنند.

شکسته شدن صفحه ال سی دی لپ تاپ
در اصلی بهتر است بدانید که یکی از اصلی ترین مشکلاتی که لپ تاپ ها دارند این است که صفحه ال سی دی آن سریع خراب می گردد. تعمیر ال سی دی لپ تاپ در کرج نیز کار بسیار سختی می باشد و تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر هزینه های بسیار بالایی دارد.باید در زمینه نگهداری از لپ تاپ ها، باید دقت داشته باشید. چرا که همان طور که گفته شد، هم هزینه های زیادی دارد و هم این که انواع مشکلات دیگر را نیز به همراه به دارد.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ
در تعمیر ال سی دی لپ تاپ در شهر های مختلف کرج انواع شرکت های مختلف در این زمینه فعالیت می کنند و می توانید به اختیار سفارش های خود را به تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر یکی از شرکت های فعال در این زمینه واگذار کنید تا مشکلات خود را حل کنید. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که لپ تاپ ها دارند این است که صفحه LCD آن سریع خراب می گردد.

آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر
ابتدا باتری را از لپ تاپ ایسر جدا کنید. قاب جلوی نمایشگر به وسیله ۵ پیچ به نمایشگر LCD متصل شده است. این پیچ ها را به آرامی باز کنید. حال انگشتان خود را به آرامی در میان قاب Bezel و نمایشگر قرار داده و Bezel را از قفل پلاستیکی دور آن رها کنید. این کار را انقدر ادامه دهید تا Bezel کاملا از LCD جدا شود.

اکنون برای تعویض LCD لپ تاپ ایسر باید برد مربوط به مدار معکوس گر را جدا کنید. این برد در پایین نمایشگر قرار گرفته است. ابتدا باید به دقت کابل های متصل به برد را از دو طرف آن جدا کنید. حال می توانید برد معکوس گر را درآورید و اگر لازم بود آن را با یک برد سالم عوض کنید.

در این مرحله باید سه عدد پیچ را از دو طرف نمایشگر باز کنید تا لولاها از صفحه محافظ پشت نمایشگر جدا شوند. اکنون پشت صفحه نمایشگر، قابل دسترسی خواهد بود با دقت تمام، کابل چسبنده که وظیفه انتقال سیگنال های ویدئویی را بر عهده دارد، بیرون آورید.

حالا زمان آن رسیده است که دو جفت پیچ مشخص شده را از هر دو طرف نمایشگر باز کنید. این پیچ ها با هدف اتصال نمایشگر به لولاها تعبیه شده اند. در این مرحله می توانید تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر را با یک نمونه اصل و فابریک به پایان برسانید.

این کانون با در نظر گرفتن هزینه های کمتر برای تعمیر سعی کرده است تا مشتری ها در کرج رضایت داشته باشند. هم چنین بدانید که این کانون علاوه بر این که این بخش از لپ تاپ را تعمیر می کند بلکه، انواع بخش های دیگر لپ تاپ ها را نیز تعمیر می کند.این کانون با در نظر گرفتن هزینه های کمتر برای تعمیر سعی کرده است تا مشتری ها رضایت داشته باشند.