تعمیر لولای لپ تاپ ایسر

تعمیر لولای لپ تاپ ایسر در کرج

تعمیر لولای لپ تاپ ایسر ، یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر در کرج است . این مرکز به منظور ارتقاء سطح کیفی خدماتش ، اقدام به ایجاد واحد مجزایی برای این کار نموده است . در این واحد ، متخصصان با تجربه ای حضور دارند که با بهره گیری از پیشرفته ترین ابزار تعمیر ، به تعمیر لولای لپ تاپ ایسر می پردازند . گفتنی است که در جهت تحقق شعار مشتری مداری ، کلیه ی خدمات این واحد ، با گارانتی معتبر به کاربران ارائه می گردد .

لولای در لپ تاپ جزء قطعات مکانیکی و پر استهلاک این دستگاه به شمار می رود. این امر به دلیل فشار و وزن زیادی است که این بخش از دستگاه به طور روزمره تحمل می کند. جهت پیشگیری از خرابی لولای لپ تاپ ایسر می بایست هر از چند گاهی این قطعه را از بابت سفتی، شلی، لقی و باقی موارد بررسی و سرویس کرد. همانگونه که می دانید بیش از حد سفت یا شل بودن لولا نه تنها منجر به شکستن لولا می شود، بلکه در بیشتر موارد به بخش‌های پلاستیکی بدنه لپ تاپ نیز آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد می‌کند. گاه دیده شده به دلیل شکستگی لولا و یا مطلوب نبودن وضعیت آن، کابل انتقال تصویر (فلت) صفحه نمایش که معمولا از کنار یکی از لولا ها می گذرد، پاره شده و باعث اتصال و آسیب فراوان در ماردبورد لپ تاپ شده است.

در هر حال در صورت بروز خرابی در این قطعه می توانید به پارت تعمیر لولای لپ تاپ ایسر، واقع در نمایندگی رسمی تعمیرات لپ تاپ ایسر در کرج مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های مربوطه را دریافت نمایید. کارشناسان ما در پارت تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ، اشکال پیش آمده در لولاها و اتصالات دستگاه شما را بررسی کرده و با تعیین سطح خرابی پیش آمده در آن اقدام به تعمیر و یا تعویض این بخش از لپ تاپ می نمایند.

تعمیر لولای لپ تاپ ایسر

نکات مهم در ارتباط با لولای لپ‌تاپ ایسر
لولای لپ‌تاپ ایسر قطعه‌ای است که در زمان گشودن و بستن دستگاه، بالاترین فشار – درقیاس با سایر قطعات لپ‌تاپ – را متحمل می شود. از همین رو طراحان لپ‌تاپ در زمان تولید و طراحی، عموماً توجه زیادی به استحکام این قطعه می کنند. با این حال توصیه می شود قبل از خرید لپ‌تاپ استقامت لولا را چک کنید.

در زمان بررسی دستگاه، دقت داشته باشید که اگر صفحه نمایش با کوچک ترین حرکتی نوسان پیدا کند بدین معنی است که لولا کارایی لازم را ندارد. نکته دیگر نمای ظاهری لولای لپ‌تاپ ایسر است. در برخی مدل ها، قسمت لولا کاملاً درون بدنه قرار گرفته و در برخی دیگر نیز مقداری از فضای بیرونی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در ارتباط با تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر از آنجا که جنس لولاها، ترکیبی از فلزات و آلیاژهای مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست.

بعلاوه استفاده از روش جوشکاری جهت تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به این سرویس به نمایندگی ایسر مراجعه نمایید.

تعمیر لولای لپ تاپ ایسر

تعمیر تخصصی لولای لپ تاپ
متأسفانه تبلیغاتی از سوی برخی موسسات سودجو مبنی بر ترمیم و جوشکاری لولاهای شکسته لپ ‌تاپ انجام می‌پذیرد. این تبلیغات به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست و انجام چنین عملیاتی بر روی لولاهای شکسته تنها کاربر را متحمل هزینه‌های دوچندان در آینده‌ای نه چندان دور خواهد ساخت. علل این پیشامد نیز کاملا روشن و واضح است: نخست آنکه فشار زیادی روی این قطعه وارد می‌گردد و اگر از حالت یک پارچه خارج شود بسیار ضعیف و آسیب پذیر می‌گردد. دوم اینکه در لولاهای لپ ‌تاپ ‌ها از فلزات و آلیاژهای مختلف و گاه ویژه‌ای استفاده شده که چنین ساختاری در زمان جوشکاری رعایت نمی‌گردد و به همین دلیل مکان جوش‌خوردگی پایدار نخواهد بود.

در چنین مواردی، تنها راه حل ممکن استفاده از قطعه جدید و استاندارد است تا دوباره دستگاه شما مثل روز اول قابل حمل‌ و ‌نقل باشد. در صورتی که نمی‌توانید میزان شکستگی لولای لپ‌تاپ ‌را تشخیص دهید، کنجکاوی‌های خود را کنار گذاشته و جهت بهره‌مندی از تخصص کارشناسان این حوزه به مرکز تعمیر لولای لپ‌ تاپ مراجعه نمایید.

کارشناسان ما در پارت تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ، اشکال پیش آمده در لولاها و اتصالات این دستگاه را بررسی کرده و با تعیین سطح خرابی پیش آمده در آن اقدام به تعمیر و یا تعویض این بخش از لپ تاپ می نمایند.

پیام بگذارید