تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر در کرج

تعمیرات ال سی دی لپ تاپ ایسر در واحد اختصاصی لپ تاپ و با استفاده از تجهیزات برتر انجام می شود. ال سی دی یکی از حساس ترین قسمت های لپ تاپ است که غالبا قطعه ای ظریف و شکننده است. تولید کنندگان لپ تاپ ها برای ساخت و طراحی ال سی دی این دستگاه بسیار حساس هستند.

ترک خوردگی یا برخی اوقات متوقف شدن صفحه نمایش بدون هیچ دلیل ظاهری، از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران برای تعمیر لپ تاپ ایسر خود به دنبال راه حل های آن می گردند.

با در نظر گرفتن شدّت ایراد و مشکل می توانیم برای تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر و احیانا تعویض آن مسیر مشخصی را طی کنیم. در گام نخست برای اینکه بفهمیم که آیا باید صفحه نمایش را عوض کرد یا نه؟ لازم است لپ تاپ ایسر را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA متصل کنیم.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر در کرج

خرابی ال سی دی لپ تاپ ایسر و پیشگیری از آن
توصیه کارشناسان مرکزتعمیرات ال سی دی لپ تاپ ایسر جهت پیشگیری از خرابی ال سی دی آن است که احتیاط های لازم جهت حمل و نگهداری از لپ تاپ به دقت رعایت شود. به عنوان مثال به هیچ وجه لپ تاپ نباید در معرض فشار قرار گیرد، زیرا اصلی ترین عامل خرابی LCD لپ تاپ و اختلال در تصاویر آن، فشار یا ضربه است.

فشار و ضربه وارد شده به ال سی دی لپ تاپ باعث از بین رفتن پیکسل های LCD می‌شود و گاه کاربر را ناچار به تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر می کند. ریخته شدن مایعات بر روی لپ تاپ عامل دیگری است که احتمال بروز خرابی در ال سی دی لپ تاپ و بورد آن را دوچندان می کند.

از آنجایی که های‌ولتاژ نوعی برد است، با ریخته شدن مایعات بر روی این دستگاه، ممکن است آسیب ببیند و مشکل ساز شود. در صورت ریختن مایعات و نفوذ آن به لایه های صفحه نمایش با کمی خوش شانسی ممکن است به مانیتور آسیب جدی وارد نشود و با کمی تأمل اثرات آب یا مایعات از بین برود.

در صورت به جا ماندن خرابی های ناشی از ریخته شدن آب بر روی ال سی دی، می بایست اشکالات پیش آمده با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و توسط کارشناسان مرکز تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر مرتفع گردد.

 

تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر در کرج

دلایل رایج تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر

شکستن ال سی دی
این علت معمولا رایج نیست اما امکان پذیر است، شکستن ال سی دی لپ تاپ به ندرت پیش می آید. این آسیب معمولا بر اثر ضرب خوردگی شدید که ناشی از لگد شدن لپ تاپ، برخورد اشیاء سنگین و یا افتادن لپ تاپ از ارتفاع پیش می آید. اگر به هر دلیل ال سی دی لپ تاپ شما دچار ترک خوردگی یا شکستگی شد، تعمیر آن را به متخصصان در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر بسپارید.

سوختن بردهای ال سی دی
از دیگر مشکلات رایج ال سی دی لپ تاپ سوختن برد آن است. نفوذ مایعات، جریان برق بیش از حد، استفاده از قطعات غیر استاندارد از دلایل سوختن برد ال سی دی لپ تاپ می باشد. در برخی موارد امکان تعمیر برای این برد های ال سی دی وجود دارد اما تنها راه حل کاربردی، تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر می باشد.

آب خوردن ال سی دی
تصور غالب کاربران این است که ال سی دی فقط با برخورد مستقیم با آب آسیب می بیند، در حالی که اسپری ها و مایع های پاک کننده مانیتور یکی از اصلی ترین دلایل آسیب به ال سی دی لپ تاپ می باشد. در صورت آسیب دیدن ال سی دی این قطعه قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود، زیرا رطوبت حاصل از این مواد به درون پنل های ال سی دی نفوذ می کند و منجر به خرابی یا سوختن برد های پنل می شود.

نکات مهم در انتخاب ال سی دی مناسب:
کارشناسان ما در مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر در کرج برآنند تا شما را با برخی نکات مهم در زمان انتخاب ال سی دی مناسب آشنا سازند؛ آیتم ها و پارامترهای مهم در زمان انتخاب صفحه نمایش لپ تاپ ایسر مناسب عبارتند از:

  • رزولوشن: تقریباً همگی ما می دانیم که رزولوشن بالاتر همیشه بهتر است.
  • اندازه نمایشگر نرمال ۱۴ و یا ۱۵ اینچ است. ( کمتر از ۱۴ اینچ به ویژه برای کاربرانی که کارهای گرافیکی انجام می دهند مناسب نیست).
  • کارشناسان عقیده دارند که تبلیغات انجام شده جهت لپ تاپ لمسی بیشتر حقه تبلیغاتی و تله برای پول شماست. به ویژه آنکه (حداقل در دنیای امروز و با این وضعیت از پیشرفت در فناوری) لمسی بودن دستگاه سبب مصرف بالای باتری است).
  • در غالب مواقع نمایشگر لپ تاپ از نوع IPS بهتر از TN TFT است و زاویه دید بهتری رو در اختیار کاربر قرار می دهد.
  • زاویه دید نمایشگر لپ تاپ ایسر برای کاربرانی که تحت هر شرایطی بدون دردسر به صفحه نمایش نگاه می کنند توصیه می شود.

شما کاربران گرامی می توانید با مشاهده هر گونه اختلال درعملکرد و ساختار صفحه نمایش لپ تاپ خود به مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر در کرج مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر در کرج

نمایندگی رسمی تعمیرات ایسر در کرج
مرکز تعمیرات ایسر در کرج با بهره مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری گوشی‌ها، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها (نظیر تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر) و دیگر محصولات ایسر را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. واحد تعمیرات ایسر به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر و ترمیم با قیمت‌های شرکتی و براساس نرخنامه مصوب اتحادیه به هموطنان گرامی دارد.

تعمیرات و سرویس ایسر در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های ایسر اعم از موبایل، تبلت، لپ‌ تاپ و … را شامل می‌گردد. بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از بروزترین ابزارآلات تعمیر، سبب گشته تا ضمن سرعت بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا نیز بهبود و ارتقاء یابد. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می شوند.

پیام بگذارید