نعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسر در کرج

نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسر در کرج

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در کرج جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. نمایندگی ایسر در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های ایسر است. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند.

تعمیرات تخصصی ایسر در کرج

با توجه به پرفروش بودن تولیدات ایسر نظیر لپ تاپ ها،تبلت های ایسر، بخش عمده فعالیت نمایندگی ایسر بر ارائه خدمات مرتبط با این محصولات متمرکز گشته است و کاربران این تولیدات می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسر تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. نمایندگی ایسر امکانات خویش را همگام با موفقیت ‌های اخیر کمپانی ایسر -در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌ های نوین و طراحی ‌های منحصربه‌فرد،- توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران محصولات ایسر را کسب نماید.

 

مشکلات رایج لپ تاپ ایسر و راه‌های مقابله با آن‌ها

  • کند شدن سرعت لپ تاپ ایسر

تمامی عواملی که در داغ شدن بیش از اندازه لپ تاپ نقش دارند، در کند شدن سرعت این دستگاه نیز دست دارند از نصب نرم‌افزارهای سنگین بر روی لپ تاپ گرفته تا ویروسی شدن این دستگاه، باز نگه‌داشتن چندین اپلیکیشن به صورت همزمان بر روی لپ تاپ و خراب شدن CPU. البته عامل سخت‌افزاری دیگری هم در بروز این مشکل نقش دارد که شامل: خرابی هارد لپ تاپ می‌شود. درصورتی که مطمئن هستید هیچ یک از مشکلات نرم‌افزاری عامل اصلی کند شدن لپ تاپ شما نیستند و در این اواخر ضربه یا فشار سنگینی به لپ تاپ شما وارد شده است، بهتر است این دستگاه را جهت عیب‌یابی به نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر بسپارید. چراکه وارد شدن ضربه به لپ تاپ عامل اصلی خراب شدن هارد این دستگاه می‌باشد. به این دلیل که هارد از قطعات مکانیکی برخوردار است در برابر ضربه آسیب‌پذیر می‌باشد. البته خراب شدن هارد لپ تاپ علائم دیگری هم دارد مانند: بوت نشدن لپ تاپ و نمایش ارور هنگام حذف و ذخیره اطلاعات جدید.

_____________________________________________________________________

  • داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسر

چندین عامل مهم در داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسر نقش دارند که شامل: نصب نرم‌افزارهای سنگین و حرفه‌ای بر روی لپ تاپ که با سخت‌افزار این دستگاه ناسازگار هستند، ویروسی شدن لپ تاپ، نصب بدافزارها بر روی لپ تاپ، باز نگه‌داشتن چندین نرم‌افزار به صورت همزمان بر روی لپ تاپ، گرفتگی مجرای ورودی و خروجی هوای لپ تاپ، خراب شدن CPU لپ تاپ، خراب شدن فن CPU لپ تاپ و خراب شدن باتری آن می‌باشند.

با این وجود بهتر است قبل از نصب هر نرم‌افزاری مشخصات سیستمی که آن نرم‌افزار به آن نیاز دارد را بررسی کنید و اگر به این نتیجه رسیدید که نرم‌افزار موردنظر مناسب سیستم شماست آن را نصب کنید. از نصب نرم‌افزار از وب سایت‌های نامعتبر که موجب ویروسی شدن سیستم شما می‌شوند، خودداری کنید. لپ تاپ خود را ویروس‌کشی کنید و از باز نگه داشتن چندین نرم‌افزار به صورت همزمان بر روی آن خودداری کنید. اگر گرد و غبار موجب بسته شدن مجرای ورودی و خروجی هوا در لپ تاپ شده است این دستگاه را سرویس کنید و از قرار دادن این دستگاه بر روی بالش و پتو که موجب بسته شدن مجرای ورودی و خروجی هوا لپ تاپ و آسیب رسیدن به پردازنده این دستگاه می‌شود، خودداری کنید. اگر با رعایت تمامی این موارد باز هم با مشکل داغ شدن لپ تاپ مواجه شدید، عیب‌یابی آن را به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در کرج بسپارید تا تکنسین‌های این مرکز، این دستگاه را از نظر خرابی CPU و باتری بررسی کنند.

___________________________________________________________________

  • وصل نشدن لپ تاپ ایسر به اینترنت وای فای

مشکل وصل نشدن لپ تاپ به اینترنت وای فای دو حالت دارد یا به این شکل است که تنها لپ تاپ شما به اینترنت وصل نمی‌شود اما دیوایس‌های دیگر به راحتی به اینترنت وصل می‌شوند. یا به این شکل است که نه تنها لپ تاپ شما بلکه هیچ یک از دیوایس‌های دیگر هم نمی‌‌توانند به اینترنت وای فای وصل شوند. در حالت اول به احتمال زیاد ایراد از تنظیمات اشتباه است اما در حالت دوم ایراد از مودم و شبکه اینترنت است. اگر تنها لپ تاپ شما به اینترنت وصل نمی‌شود شما می‌توانید این دستگاه را ریبوت کنید، از Troubleshooting ویندوز یا دستورات Command Prompt استفاده کنید. اما اگر هیچ یک از دیوایس‌های شما به اینترنت وای فای وصل نمی‌شوند شما باید مودم خود را ریبوت کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد به عنوان آخرین راهکار شبکه وای فای را ریست کنید.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسر در کرج

عیب یابی لپ تاپ ایسر

بسیاری از کاربران لپ تاپ وقتی ایرادی در روند کاری این دستگاه مشاهده می کنند، نمی دانند منشأ آن ایراد چیست. حتما برای شما هم پیش آمده که ندانید چرا لپ تاپ تان درست کار نمی کند. این در حالی است که اگر با روش های عیب یابی لپ تاپ آشنا باشید به راحتی می توانید منشأ و دلیل بروز مشکلات آن را شناسایی کنید. عیب یابی لپ تاپ ایسر فرایندی است که به شما و تعمیرکار کمک می کند ضمن شناسایی منشأ مشکل، آن را به نحو احسن برطرف کنند. گاهی نقص عملکردی رایانه ناشی از ناهماهنگی های بین سخت افزار و نرم افزار است و با خاموش و روشن شدن سیستم این ناهماهنگی ها برطرف می شوند.

چک کردن حافظه رم هم به شما کمک می کند بدانید چرا لپ تاپ تان هنگ می کند. اگر این بخش پر بود، با پاک کردن فایل ها و اطلاعات کم کاربرد می توانید مشکل را برطرف کنید. اقدام دیگر برای عیب یابی لپ تاپ ، بررسی کامل و دقیق کابل ها و اتصالات مختلف از جمله USB ها است. جدا کردن دستگاه های جانبی هم به شما کمک می کند بدانید ایراد از خود لپ تاپ است یا دستگاه هایی که به آن وصل کرده اید. پس از انجام مراحل عیب یابی، تیم تعمیر لپ تاپ ایسر اقدامات لازم برای رفع مشکل را انجام می دهند.

نعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسر در کرج

خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ ایسر

مشکلات لپ تاپ محدود به چند مورد نیستند و کاربران با ایرادات متعددی در این دستگاه مواجه می شود. برطرف کردن هریک از این ایرادها بسته به نوع و شدت آسیب دیدگی نیاز به اقدامات خاصی دارد. گاهی مشکل عملکردی لپ تاپ با ریستارت کردن دستگاه، بیرون آوردن باتری و اقدامات مشابه برطرف می شوند. اما گاهی تنها یک تعمیرکار دوره دیده می تواند منشأ مشکل را پیدا و آن را برطرف کند. پاک شدن ناگهانی اطلاعات، به هم ریختن درایوها، باز یا نصب نشدن برنامه ها، بالا نیامدن ویندوز، تصویر نداشتن، روشن نشدن، خاموش شدن، شارژ نشدن، شکستن نمایشگر، آبی یا قرمز شدن صفحه، قطع شدن صدا، از کار افتادن کیبورد، کار نکردن تاچ پد، شکستن قاب، خرابی لولا و … بخشی از مشکلاتی هستند که در صورت بروز آنها نیاز به تعمیرات لپ تاپ ایسر خواهد بود.

هر کدام از این ایرادها به شما می گویند که نقص یا خرابی در یکی از بخش های سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ به وجود آمده است. بهتر است بدانید که هیچ یک از مشکلاتی که ذکر شدند، توسط خود شما حل نمی شوند و نیاز به تخصص و مهارت و البته ابزار ویژه دارند. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در کرج تخصصی ترین سرویس ها را برای تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

 

پیام بگذارید